Şase ani

WordPress m-a anunţat astăzi că blogul meu a împlinit lăudabila vîrstă de şase ani şi, dacă avem în vedere dinamica mediului virtual, epitetul pe care l-am folosit nu mi se pare o exagerare. Şase ani în care am descoperit, „la celălalt capăt al Internetului”, oameni cu care împărtăşesc idei şi idealuri pe care nu le-am regăsit de multe ori în oameni care s-au situat, cel puţin din punct de vedere spaţial, mult mai aproape. Am descoperit, desigur, şi oameni care, întrucît n-au găsit pe pagina mea de Impresii scoase la mezat nimic care să le fie pe plac, au lăsat la plecare cîteva mizerii, pentru că ştim că omului nu-i place să treacă prin viaţă neobservat. În orice caz, revenind nostalgic asupra unora dintre textele mele de-aici, mi-am dat seama că, recitindu-le, chiar şi pe cele mai de la începutul saltului meu în blogosferă, retrăiesc cu o acurateţe care mă sperie sentimentele care m-au făcut atunci să înşir într-un spaţiu virtual stări, emoţii, senzaţii, gînduri. Nu ştiu dacă blogul ăsta o să apuce majoratul (speranţa sa de viaţă nu e direct proporţională cu speranţa de viaţă a proprietarului iluziilor şi viselor scoase la mezat aici!), dar eu aş vrea să apuc ziua în care să mă întîlnesc cu cîţiva oameni care mi-au fost şi încă-mi sînt nişte formidabili parteneri de dialog aici, fără să ne fi văzut vreodată sau să fi schimbat vreo vorbă, cum s-ar zice, faţă în faţă. Pînă atunci, le mulţumesc nu doar pentru bunăvoinţa de-a mă citi, ci şi pentru răbdarea pe care mi-au arătat-o atunci cînd eu nu mai aveam răbdare.

2 gânduri despre „Şase ani

Lasă un răspuns

