Eu nu

N-aş mai fi optat pentru filologie în liceu dacă aş fi ştiut că a-ţi urma pasiunea înseamnă a-ţi curma viitorul. N-aş fi făcut jurnalism dacă aş fi avut intuiţia că meseria asta va însemna şantaj, hăituire, desconsiderare. N-aş fi făcut un master în relaţii umane şi comunicare doar ca acum să văd mai clar cum încolţeşte în alţii sămînţa răului şi-i demonizează. Nu m-aş fi apucat de-un doctorat dacă aş fi ştiut că poţi să fii prim-ministru şi cu o teză copiată. N-aş fi plecat în Spania dacă aş fi ştiut că va trebui să mă întorc. N-aş fi acceptat să fiu cadru didactic dacă aş fi ştiut că profesia pe care eu am ales-o din devotament alţii au ales-o din ratare sau comoditate. Dar nici nu ştiu ce-aş fi făcut dacă n-aş fi făcut nimic din toate astea.

via The Curious Brain

Un gând despre „Eu nu

Lasă un răspuns

