Jurnalul unui naufragiat în România (V)

Atenţie! Vaci!

Retrag treaba aia drăguţă de-am zis-o despre femei în trafic. Azi, o hoaşcă nefutută s-a comportat fix aşa (ca o nefutută adică), claxonîndu-mi intens mersul cu 35 de km/h. Oricum, unde se grăbea ea nici dracu’ n-o aştepta, aşa că n-am prea înţeles-o. În fine, cred că pe lîngă lămîia de începător, de-oi lua vreodată permisul, ar trebui să adaug şi un indicator obscen cu dedicaţie pentru astfel de vaci la volan.

În rest, boul de mine n-a apăsat cum trebuie pe ambreiaj şi acceleraţie şi  a rămas de cacao într-o intersecţie şi parcă şi învăţăcelul de pe cealaltă maşină de şcoală – care, de altfel, m-a depăşit elegant – mi-a aruncat pe furiş o privire plină de milă. De parcă de aia aş fi avut eu nevoie atunci! Eu am nevoie de o metodă mai eficientă de-a coordona drăciile alea de pedale, schimbător de viteze, privitul în oglinzi, înainte şi să mai ţin şi de volan. Doamne, visez să le fac pe toate astea şi, pe deasupra, să le mai şi înjur pe îngălatele cărora le-a dat bărbatul SUV-ul să se plimbe din comună de la ele pînă la mall în Iaşi.

Pînă atunci însă, ciocu’ mic şi joc de glezne!

4 gânduri despre „Jurnalul unui naufragiat în România (V)

  1. Atenţie mare cu cei care au numere de VS (Vestul Salbatic)! Sunt niste brute atunci cand opresc manelele să ţipe la tine că nu le-ai dat prioritate, chiar daca nu au:)

  2. Trebuie inteleasa si ea! N-a facut scoala de soferi, nu a avut instructor si nici nu a mers cu 35 km/h. S-a nascut cu soferia in sange, doarme cu volanul langa ea si recunoaste toate marcile de masini dupa sunetul motorului. Cum sa nu claxoneze un incepator?!

Lasă un răspuns

