Viaţa ca un spam

Am dat click, din greşeală, pe folderul Spam al adresei mele de e-mail de pe Yahoo. Intenţia a fost să părăsesc locul imediat pentru că acolo ajung, zice-se, mesajele nedorite, un fel de paria pentru căsuţele de e-mail. M-am uitat peste textele care făceau precizări cu privire la subiectul discuţiei şi unele dintre mesaje erau atît de îmbietoare, atît de prietenoase, încît le-aş fi schimbat cu altele din Inbox. La urma urmei, mesajele nesolicitate, dar solicitînd diverse („să faci aia”, „nu uita să-mi trimiţi aia”, „vezi să nu aia” şi tot aşa), tot spam se cheamă.

De exemplu, cineva, adăugînd şi un fişier e-mail-ului, trăgea o concluzie, pesemne după o analiză îndelungată: „Your ex must really hate you”. Mă tem că au trecut prea mulţi ani cît să îmi mai poarte ranchiună, dar, oricum, apreciez avertismentul. Şi, în imediata apropiere, adică vreo două ceasuri mai încolo, un altul: „I think you have to deal with it somehow”

Apoi, cîteva mesaje cu sfaturi de viaţă – „this has been how to start your new life” (Lăsaţi-mă să termin cu asta şi promit că imediat după mă ocup şi de voi!) şi „Cum să faci bani de-acasă” (Păi nu reuşesc să fac bani nici mergînd la muncă, darămite trîndăvind! Deşi, dacă mă uit în jurul meu…)

Altul, supărător chiar – „Catch the moment to kill 1mpo0tence!” (Să vă fie ruşine, la vîrsta mea?!) şi unul care chiar mă lua la întrebări, sper că nu pe tema asta… – „Is this true?” (Chiar trebuie să răspund?)

După alte cîteva cu idei de cadouri pentru consoartă – „Parfumuri cu reduceri pînă la 50%, 43% reducere pentru o Trusă completă de machiaj”, „Trusă de machiaj profesională – reducere 30%” – vine şi bomba – „În legătură cu factura Dvs.” Gata, totul pînă la bani şi mai ales lipsa lor. Check all şi Delete. Are you sure you want to permanently delete the selected message(s)? Şi atunci am căzut niţel pe gînduri.

Morala: în Spam să nu intraţi niciodată, nici măcar din greşeală!

Un articol interesant despre spamming găsiţi aici. Eu vă las doar schema realizată de autor, pe un exemplu elocvent:

Lasă un răspuns

