Pseudostories (IV)

Dileme de ianuarie

♦ Am învăţat cum să nu mă ataşez de oameni, însă mi-ar fi trebuit o lecţie şi în privinţa ataşamentului faţă de locuri.

♦ E interesant cum Internetul le creează unora iluzia deşteptăciunii. Realitatea e cu totul alta.

♦ După întîlnirile din ultimele zile, propun expresia „ger de crapă obrazul” în loc de „ger de crapă pietrele”. În acest context, ar fi mai acurată.

♦ În ţara asta, mita se cere chiar de la intrarea într-o instituţie. Întrebarea e: cîţi n-o dau?

 

4 gânduri despre „Pseudostories (IV)

  1. Cel mai dificil mi se pare să te dezveţi de ataşatul de oameni. Potrivit celor scrise de tine,tu ai reuşit să înveţi cum să te separi de dependenţa de oameni. Să nu mai frecventezi anumite locuri este mult mai uşor de îndeplinit, părerea mea.

  2. 1. Cum de mai aveţi vizualizări? Doza dvs. de pesimism aduce a doză de cola, fără folie pe deasupra. Să nu-mi spuneţi că urmăriţi Antena 3 ?! Am fost pe-acolo, am văzut, „am suferit o victorie”. Oarecum. Există în fiecare dintre noi însă o bizară capacitate de a trăi laolaltă: şi buni, şi răi, şi proşti, şi deştepţi, celelalte. De asemenea, providenţial, molipsitor nu este. Cîţi răi aţi văzut căindu-se?

    2. Şocante întîlnirile din offline, hm?

Lasă un răspuns

