Pseudostories (I)

Fragmente de nimic

♦ Pentru finala din Champions League am avut de optat între a asculta comentariul în catalană, a da televizorul pe mute sau a vedea meciul pe Internet, cu comentariul în limba română. Am optat pentru a treia variantă care s-a dovedit cea mai prăpăstioasă: trasmisia Internet era cu vreo 30 de secunde în urmă faţă de cea de la TV, iar fiecare gol ajungea la urechile mele înainte să şi văd mingea intrînd în poartă. Ăsta da meci fără emoţii.

♦ Cursurile sînt gata, proiectele au rămas. Nu mai am cum să păcălesc deadline-urile, 15 iunie e Ziua Judecăţii.

♦ Vecina de la patru a înregistrat azi-dimineaţă un nou record: 9 strănuturi „in a row”.

♦ Şi vecinii de alături au înregistrat un nou record: nu s-au mai auzit urlete de la ei de vreo două zile. Au musafiri şi trebuie să se abţină.

♦ Vizavi a apărut un ţînc ce te scoate din minţi: stă la geam şi strigă „hola” ore în şir.

♦ După ce că aveam piciorul stîng scrîntit, am reuşit să-l faultez şi pe dreptul.

♦ Iaca ironie: stăm la vreo 25 minute de mare, dar ne e lene să ne deplasăm pînă acolo. Încep să-i înţeleg pe catalanii care merg la plajă în alte locuri.

♦ Aseară am mîncat o salată de roşii asortată cu nişte castraveţi ucigaşi.

6 gânduri despre „Pseudostories (I)

  1. Nimic nu e mai inaltator decat sa pacalesti deadline-urile cu nitica literatura. Inchipuie-ti ca nu m-am putut apuca de un eseu despre violenta de limbaj decat dupa ce am scris… o poezie. Daca esti curios, ti-o trimit pe mail. Spor la scris!

  2. O surpriză plăcută vizita ta.

    Faini vecini ai … se pare că nu te lasă să te plictiseşti. Iti dai seama ce momoton ar fi ca toată lumea să-şi vadă de treburi fără să deranjeze pe alţii? N-ar mai exista oameni nervoşi = pagubă la farmacie! N-ar mai fi procese= pagubă la tribunal, pauperizarea baroului de avocatură!!!!! Şi câte alte neajunsuri numai din prea multă pace, deci : să-ţi trăiască vecinii !

  3. Nimic nu se compară cu vecinătatea unui şantier în care muncitorii lucrează ŞI în zilele care se termină în „i”. Cît despre strănuturi „în a row”, recordul personal e de 12, deci sînt o vecină de la patru cu personalitate 🙂

Lasă un răspuns

