O săptămînă bună

Sol, sol, sol…

Pesemne că eu şi marele Soare ne-am jurat credinţă veşnică pentru că, nu ştiu cum se face, el mă urmează oriunde mă duc şi eu îl urmez oriunde se duce. Cînd se întîmplă asta de atît de multe ori încît să ţi-o spună şi alţii, începi să crezi.

Octombrie 2008, Lleida, Spania: frig, frig şi ploaie.  Urma să ajung acolo şi fusesem avertizat să-mi iau haine de toamnă şi destul de călduroase. Din ziua în care am ajuns şi pînă în ziua în care am plecat, soarele a fost pe cer mai mereu, cu temperaturi de pînă aproape 30 de grade Celsius, de a scris şi presa lleidatană despre subita încălzire. Că s-a întîmplat aşa, cel puţin doi oameni îmi sînt martori. Nu-i aşa, Laura şi Mihaela?

Sfîrşit de octombrie, 2010, Iaşi, România: frig, frig şi ploaie. Urma să ajung acolo şi fusesem avertizat să-mi iau haine de toamnă şi destul de călduroase. Din ziua în care am ajuns şi pînă cînd am plecat, soarele a fost pe cer mai mereu. De data asta, martorii sînt mult mai mulţi.

Aprilie, 2011, Iaşi, România: frig, frig şi, cică, pe alocuri, ninsoare. Fusesem avertizat să scot hainele de iarnă, pentru că e frig rău. De cînd am ajuns şi pînă în ziua în care am plecat, soare mereu. După ce am ajuns înapoi în Tarragona, cei de-aici mi-au povestit că vremea a fost schimbătoare şi că în zilele de Paşte chiar a plouat.

Toate astea n-au nici o legătură cu mine. Toate astea au legătură cu faptul că urmează o săptămînă frumoasă. Nu-i aşa, Soarele meu?

2 gânduri despre „O săptămînă bună

  1. Hai, copile cu parul balai prin Iasi, rade putintel la soare, doar-doar s-o face vreme buna! 🙂

    Iti propun si un experiment. Renunta la sfatul celor din jur, de a-ti lua haine calduroase. Doar asa vei sti sigur daca soarele tine cu tine sau asteapta sa te prinda, „neinarmat”, la cotitura 🙂

Lasă un răspuns

