Surprize între Crăciun şi Anul Nou

Cînd stăpînii nu-s acasă…

Am lipsit şi noi, ca oamenii, o săptămînă. Cînd ne-am întors, am constatat următoarele:

-una dintre plantele recent achiziţionate (Crocata, pe numele ei) a încercat să se sinucidă. Am găsit-o pleoştită, cu florile la pămînt (vorba vine, că era aşezată pe-un raft). A fost imediat resuscitată cu apă în farfurioara ghiveciului, cu apă în ghiveci, cu apă pe frunze. În juma’ de oră era ţeapănă. Adică şi-a revenit;

-o cultură de mucegai şi-a făcut apariţia pe unul dintre pereţi. Am trecut repede-repede la operaţiunea „Extincţia”, corpurile străine căzînd pradă clorului (variantă la care am ajuns după ce am constatat că musafirul nostru mucegaiul e la curent cu zicala „Ce nu te-omoară [adică o sumedie de soluţii anti-mucegai, prevenire şi îndepărtare şi ce mai vreţi voi] te-ntăreşte”);

-habar n-avem cît se umblă cu Steaua. Ieri ne-am trezit cu un „stelist” la uşă: „Primiţi cu Steaua?” Consternat [totuşi, era 29 decembrie!], i-am zis că da.

-pe tavan am găsit un fluture (How did it get in?) şi un păianjen. Ambii au decedat la scurt timp după localizare: fluturele a fost anihilat cu Pronto, în timp ce păianjenul a murit ca urmare a intoxicării cu spray pentru gîndaci.

-nu, gîndaci n-am găsit.

Pe viitor, am lăsa cheia la un vecin, dar ne temem să nu-l găsim şi pe el la noi în casă, mucegăit, livid şi alte cele. Yep, terrible karma.

9 gânduri despre „Surprize între Crăciun şi Anul Nou

  1. Si daca gandacimea venise sa serbeze Revelionul 2010 ?Ce destin! Ei, la urma urmei, duca-se , iar noi sa ne veselim fara ele, fiindca avem si noi plosnitele noastre, la tot pasul, de care poate scapam in 2010. Si fiindca veni vorba de an nou, iti doresc sa fie mai bun ca cel vechi.
    La multi ani!

Lasă un răspuns

