Cum (ţi) se fură telefonul mobil

Alo? Poliţia? Sînt eu, hoţul…

Pentru că o amică a rămas fără telefonul mobil şi pentru că Poliţia încă se chinuieşte să întocmească „profilul” rău-făcătorului, mi-am propus întocmirea unei liste generoase de modalităţi prin care telefoanele mobile (ne) sînt furate. De asemenea, şi locurile unde rămînem fără celulare sînt extrem de importante. Orice „aventură” de acest gen merită pomenită. Iată cîţiva dintre păgubiţi:

1. „Telefonul mi-a fost furat într-un loc unde chiar nu mă aşteptam: în biserică.” Amin şi n-am cuvinte.

2. „Mobilul mi-a fost furat într-un liceu, unde eram la o prezentare a ofertelor universitare. Au năvălit asupra-mi vreo 50 de liceeni şi, în învălmăşeala creată, m-au lăsat fără telefon.” Nu-i aşa că au dreptate părinţii şi bunicii cînd oftează: „Tineretul din ziua de azi…”?

3. Telefon luat de chelneriţă odată cu nota de plată. Uite-aşa păţeşti dacă nu laşi un bacşiş gras!

4. „Mi-au furat telefonul din mînă, în timp ce vorbeam la el, pe Copou”.

Pentru alte locuri / metode în care şi prin care v-a fost subtilizat telefonul mobil, aştept detalii. Nu că om descoperi noi „prădătorii” de telefoane, dar măcar putem da lista Poliţiei. Pe viitor să ştie pe unde şi după cine să alerge şi să nu mai facă portrete-robot cînd tu îi arăţi hoţul cu degetul.

20 de gânduri despre „Cum (ţi) se fură telefonul mobil

  1. Eu am patit-o in tramvai. Tocmai oprise vatmanul sa schimbe macazul si dupa el a sarit unul si a rupt-o la fuga. Eu: „Ia uite la ala. Sigur a furat ceva!” si cand duc mana la buzunarul hainei… telefonul nu-i.

  2. Eu am păţit-o în Petrom la Ploieşti. Avertizez că acest comentariu este susceptibil de discriminare.

    Eram în drum spre Bucureşti. Ne-am oprit în Petrom în scop de dezmorţeală. Soţul meu a intrat în magazin să ia ceva de ronţăit, eu îmi întindeam oscioarele lângă maşină. Când vine o doamnă cu fustă lungă şi înflorată: dă şi mie domnişoaaaarăăăă. Eu, fată absolut tâmpă şi naivă, deschid borseta să-i dau. În maxim 5 secunde am fost îngrămădită de 7-8 fuste colorate, care se împingeau în mine vorbind repede, tare şi de neînţeles. M-am prins într-un final ce ţinteau, dar prea târziu, telefonul nu mai era.

    Alin a ieşit din magazin şi când m-a văzut, a venit aţă şi le-a luat de mânecă. Femeile au devenit dintr-o dată din agresor, victime. Au început să urleeeee, să plângăăăă, că domnuuuuu, uite că n-am luat nimiiiiic, şi-au ridicat literalmente fustele în cap, circ în toată splendoarea.

    Am reţinut una dintre dânsele, care era mai aproape şi am sunat la Poliţie de pe telefonul lui Alin. Moment în care, surpriză, a apărut telefonul meu, de undeva din cealaltă parte a benzinăriei: „Ia-ţi tu telefonul înapoi! Şi-aşa-i de căcat”.

  3. Şi eu „am păţit-o”, de mai multe ori, chiar de pomină aş putea zice. Mi-au furat o dată ghiozdanul din maşina (Dacie 1300) lăsată în faţa parcului Copou. Ghinionul hoţilor e că s-au ales doar cu două caiete de română şi unul de mate (era sîmbătă). Apoi au fost două faze cu portofelul furat din rucsac (da, era o vreme cînd nu purtam poşetă). Prima dintre ele s-a lăsat cu venirea Poliţiei cu buletinul la uşă. Într-a doua mi-a adus un taximetrist portofelul cu toate actele (mai putin banii, evident) acasă. Culmea, în nici una dintre cele două cazuri de „agresiune” victima, adică eu, nu a fost conştientă de momentul furtului. Hoţii au lucrat frumos şi profesionist. Şi-au luat ce-au avut de luat şi au închis fermoarul la loc. Nimic de reproşat. Frumos, profesionist şi curat lucrat, nu?

  4. Am o prietena care lucreaza la Domo si ea mi-a povestit ca din magazinul lor se fura si machetele de telefoane 🙂 Chiar nu ai ce face cu o macheta, nu o poti folosi nici pentru piese sau pentru carcasa, e 0.
    Am auzit si de cazuri in care hotii vin sa reclame ca nu merg telefoanele ciordite. Trebuie sa deschizi ochisorii bine cand iesi la furat!

  5. @Adela: răspunsul meu este susceptibil de discriminare. Am asistat la o fază similară într-un tren. Descoperite la furat, au început ţigăncile să urle şi să se vaite de ziceai că mor pe loc… Şi ziceai că telefonul nu le-a plăcut? ;;)

  6. Nu mai aveam cum. Interesant e ca dupa 2 zile m-am sunat pe numarul furat si mi-a raspuns una care mi-a zis ca a „primit” telefonul cadou de la unchiul ei. I-am transmis sa-l „poarte” sanatoasa. 🙂

  7. @ideea: Cum sa nu intelegi de ce au furat machete? Am auzit ‘jde cazuri in care puradei vand „telefoane” (machete cu diverse obiecte grele prin ele si cu display dintr-o foaie scoasa la imprimanta) alora mai putin vigilenti.

  8. Era s-o patesc acum vreo 5 ani la tonetele din Podu Ros. Imi cumparam tigari cand am simtit ca-mi umbla la buzunarul drept al gecii. M-am intors, si-a retras imediat mana si m-a privit in ochi zambind! Cu o candoare care m-a blocat. A plecat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
    Imi aduc si acum aminte perfect figura aluia…

  9. Cumpăram mărţişoare când am simţit mâna cuiva în buzunarul meu. M-am întors şi am întrebat-o pe femeia de lângă mine: „Doamnă, ce căutaţi cu mâna în buzunarul meu?” Mi-a răspuns: „A… îmi pare rau!”

  10. Din Orange Shop a păţit-o careva? Adică, să-ţi cumperi un telefon nou-nouţ, pentru ca apoi să-ţi dai seama că cea care ţi l-a vîndut a uitat să ţi-l pună înapoi în cutie. Bineînţeles, nu poţi vorbi de furt, ci maximum de neglijenţă, însă mîna tot criminală e 🙂

  11. Oh! Nu îi iert hoțului momentul în care a săvârșit fapta : într-o frumoasă zi de Paști. Vorbeam la telefon cu cineva drag, trăiam o clipă specială..și deodată sunt adusă la crunta realitate de smulgerea telefonului din mână. Eram pe stradă, ce-i drept, dar trebuia să impărtășesc starea mea, nu tulburam pe nimeni…
    Fapta lui mi-a întunecat o clipă atît de senină.

  12. Atunci cand intri in Romania……iti dai seama ca …….esti in Romania. Eram acum 1 week intr-o benzinarie din Oradea (tocmai ma intorceam din ..lumea civilizata). In acea incapere erau mai multe….doamne!?! Una dintre ele s-a apropiat de oglinda unde ma aflam si eu, a bagat mana intr-un mod cat mai subtil in buzunarul mic al paltonului si mi-a luat telefonul. Acesta a fost cadoul de Welcome to Romania. Bine ca telefonul era luat la Abonament Cosmote cu 100 mii de lei…imi pare rau doar de numerele de tel..pe care nu le mai am ;D

  13. Eram in maxi, stateam in picioare cu mana in buzunar. In dreptul bisericii de pe Copou mi-am facut cruce. Cand am bagat mana in buzunar mobilul nu mai era. Langa mine, un domn cat varful Moldoveanu, imbracat intr-o haina crem de piela intoarsa ma privea pe sub gene amenintator. L-am revazut dupa o saptamana in acelasi maxi-taxi. Si pentru ca aveam in buzunar banii de mancare pe o luna, mi-am facut cruce cu limba.

Lasă un răspuns

