„La nimenea ca la noi”

Şi plajele vorbesc cîteodată

Plajele din Barcelona nu-s ca cele de la noi, docile. Sînt plaje cu personalitate, nu acceptă hîrtii sau mucuri de ţigară, darămite maşini de teren care să mai şi accidenteze oameni. Însă nu ştiu cît ar prinde pe la noi prin Costineşti ori Vama Veche, ori oricare altă staţiune, următoarele mesaje:

Bine aţi venit! Îmi puteţi demonstra că nu mă veţi mînji?
Bine aţi venit! Îmi puteţi demonstra că nu mă veţi mînji?
erwer
Sigur n-aţi uitat nici o pungă?
Sînt o plajă, nicicum o scrumieră imensă, OK?
Sînt o plajă, nicicum o scrumieră imensă, OK?
DSADSADA
Plimbările pe plajă sînt sănătoase. Menţine-te în formă, mergi pînă la coşurile de gunoi.
gfgdfgd
Practică terapia prin recilarea hîrtiei. Aruncă-ţi gunoaiele la coş şi te vei simţi mai bine.

Mulţumiri Laurei pentru fotografii.

4 gânduri despre „„La nimenea ca la noi”

  1. Nus’ ce-ar face turistul de Costinesti sau Vama, dar merita incercat ! Plus un bonus romanesc, ca romanul stie de frica: la mesajele astea destepte, cu personalitate si cu simtul umorului sa se asorteze si niste amenzi consistente, valabile pentru toata lumea :D. Sa vezi atuncea ce efect o sa aiba mesajele educative !

  2. Într-adevăr, mi-am dat şi eu seama, pe urmă, că nu sînt dialoguri minime. 😉 Plaja Sant Sebastià e curată, nu ştiu dacă din „pricina” acestor mesaje, dar realitatea încojurătoare le recomandă ca avînd destulă pertienenţă. ;)) Totuşi, pentru turiştii români funcţionează ca o formă de dialog minim. Eu dacă n-am găsit pe lîngă panouri, şi scrumiere pe plajă, ce era să fac? :))

Lasă un răspuns

