Din lumea celor care cînd cuvîntă… (IV)

Cuvîntătoarele care tace şi face copii

Nu toate cuvîntătoarele vorbesc. Unele se ocupă de copii xerox. Vă avertizăm că urmează imagini şocante!

De data asta fără cuvinte
De data asta fără cuvinte

PS: Asta dacă v-aţi fi întrebat vreodată ce a dus la decimarea indigourilor în România.

9 gânduri despre „Din lumea celor care cînd cuvîntă… (IV)

  1. Imi place in mod special decorul…florile, rozasa, pietricelele de pe acoperis si tusa de culoare (nimic nu s-r fi potrivit mai bine decat acest albastru). De-a dreptul pur si simplu !

  2. In sfirsit, a fost descoperit cuibul mafiei cu lucrari de licenta…pun pariu ca acolo se multiplica. si nu mai zic de documentatia strict secreta a politiei si primariei de acolo….

    faza si mai misto e ca, desi „sa redeschis”, printre hirtiile alea informative sta scris ca e inchis…

  3. Aa…. aici mi-am făcut eu actele ca să plec în Lleida şi vă jur pe şederea mea aici că au servicii foarte ieftine şi de calitate.

Lasă un răspuns

